2021. október 30., szombat

Miss Honey (Miss Dior utánzat) virág illatú parfüm/EDT 50 ml ÚJ - Jelenlegi ára: 2 200 Ft


Miss Honey edt 50 ml
Szerintem ez egy jó Miss Dior utánzat.
Aromák: jázmin, menta, alma, borostyán, méz, rózsa, citrusfélék, őszibarack, tavirózsa
Illatjegyek: Virág- és gyümölcsillat
Illathozam: 3-7%
Származási hely: Kína
Minőségi garanciaidő: 4 év (2024. )
Új bontott, csupán egy picike próbafújás hiányzik belőle.
Ez egy finom fiatalos-nőies virágos illat, ami rajtam tartósnak bizonyult.
Kellemes, finom illat, szerintem nem fogod megbánni. Eredeti árától olcsóbban hirdetem.
Túl sok parfümöt vásárolgattam össze kíváncsiságból (is), és mivel ennyit lehetetlen belátható időn belül elhasználni, ezért néhánytól kénytelen vagyok megválni.
(Súlya: ... dkg)
Több terméket indítok 1 Ft-ról, de szeretném felhívni a figyelmet, hogy a rám háruló költségek miatt 300 Ft összköltség alatt NEM POSTÁZOK!
Az 1 Ft-ért megnyert terméket vagy termékeket szívesen átadom személyesen Hatvanban.
A fix-árak is jelképes összegűek, ezért nem biztos, hogy érdemes licitálgatni vagy megvárni a licit végét, mert esetleg elviszi valaki más.
Postaköltség
2, 4 cm-nél vastagabb borítékot csak CSOMAG-ként vesz fel a posta - kivéve a "postán maradó ajánlott küldemény", melynek díja 50 dkg-ig 915, -Ft


Jelenlegi ára: 2 200 Ft
Az aukció vége: 2021-10-30 21:12 .